АФ "Київська Аудиторська Служба" на підставі реєстру Аудиторської Палати за № 2128 надає аудиторські послуги юридичним і фізичним особам.

Рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку (Свідоцтво №0116) компанії надано право проводити аудит фінансових установ.

У зв'язку з отриманням фахівцями нашої компанії сертифіката (№0003174) САР (Certified Accountant Practioner) ми маємо можливість підготовки фінансових звітностей підприємства відповідно до міжнародних стандартів бухгалтерського обліку на чотирьох іноземних мовах. В травні 2013-го року Рішенням №271 / 8 Аудиторська Палата України підтвердила проходження контролю якості компанією. Професійні ризики при здійсненні аудиторської діяльності АФ "Київська Аудиторська Служба застраховані СК «Альфа Страхування ».

 

Обов'язковий аудит

 

Обов'язковий аудит - щорічне обов'язкове підтвердження фінансової звітності підприємств, а саме:

  • публічні акціонерні товариства;
  • фінансові небанківські установи (кредитні спілки, ломбарди, страхові компанії і т.д.);
  • емітенти цінних паперів (акцій, облігацій і т.д.);
  • організації, щодо яких обов'язковий аудит передбачений законодавством України.

 

При укладанні договору на обов'язковий аудит з нашою аудиторською фірмою ви можете бути впевнені, що експертиза системи обліку буде проведена у відповідності з нашими жорсткими внутріфірмовими стандартами, які розроблені на підставі міжнародних стандартів аудиторської діяльності.

План і програма аудиту визначають характер, тимчасові рамки і обсяг запланованих аудиторських процедур, необхідних для проведення обов'язкового аудиту.

Наша компанія надає весь спектр послуг з обов'язкового аудиту.

 

Тематичний ініціативний аудит

Проводиться за ініціативою керівництва підприємств з метою виявлення помилок в обліку, звітності, виявлення об'єктів оподаткування та нарахування податків і зборів, практичних рекомендацій щодо їх виправлення:

  • аудит Статутного фонду;
  • аудит розрахунків з бюджетом;
  • аудит основних фондів;
  • аудит нарахування амортизаційних відрахувань;
  • аудит розрахунків з підзвітними особами;
  • аудит касових операцій;
  • аудит валютних операцій;

 

Супутні послуги

  • Трансформація фінансової звітності, підготовленої відповідно до національних стандартів бухгалтерського обліку у звітність, підготовлену відповідно до міжнародних стандартів (IFRS, GGAP) в тому числі англійською мовою.
  • Due diligence
  • Складання декларацій про доходи для фізичних осіб. У тому числі з метою здійснення інвестиції за кордон (купівля нерухомості та ін.)

 

Податкове планування

Розробка індивідуальних схем мінімізації оподаткування із застосуванням:

  • існуючих норм податкового законодавства;
  • міжнародних договорів про уникнення подвійного оподаткування;
  • нерезидентних безподаткових компаній (OFFSHORE);
  • власних напрацювань та практичного досвіду клієнтів;
  • прихованих можливостей неврегульованих моментів чинного законодавства.

 

Податковий аудит та податкова адвокатура

Одним із найбільш затребуваних видів послуг сьогодні є ініціативний аудит (узгоджені процедури).

Для того щоб податкова перевірка не застала зненацька, вам знадобляться послуги професійного аудитора. Особливо це актуально для тих підприємств, в яких відбувалися зміни керівництва і головного бухгалтера, і власники хочуть бути абсолютно впевнені в правильності нарахування усіх податків і обов'язкових платежів. Податковий аудит дозволяє побудувати оптимальну систему нарахування податків по підприємству в цілому, уникаючи як штрафних санкцій, так і переплат. У ході даної роботи аудитор перевіряє наступні моменти:

  • чи є податкова звітність за попередні періоди достовірною;
  • чи відповідає порядок нарахування та сплати податків чинному законодавству;
  • чи є можливість мінімізації податкового навантаження для підприємства на законних підставах.

 

Можливий аудит окремих секторів обліку.

Аудит окремих операцій може включати перевірку дебіторської та кредиторської заборгованості, аудит основних засобів та інших активів.

Ми також маємо широку практику у відстоюванні інтересів клієнтів в податкових органах на етапі досудового розгляду.

 

Абонентне бухгалтерське обслуговування. Аутсорсинг.

Пропонований нашою аудиторською фірмою спектр бухгалтерських послуг включає комплексне ведення бухгалтерського обліку вашої компанії, а також ведення окремих ділянок, у тому числі подачу звітності в усі інстанції або розрахунок заробітної плати співробітників. Наші фахівці можуть виконати відновлення бухгалтерського та податкового обліку підприємства, здати уточнені звіти, а також правильно організувати роботу бухгалтерії Вашої компанії.

 

Організація обліку

Постановка (організація) бухгалтерського обліку на підприємстві передбачає:

  • детальне вивчення специфіки діяльності вашого підприємства в момент організації;
  • аналіз належних до сплати податків, їх кількісну оцінку;
  • розробку оптимальних законних схем оподаткування;
  • розробку основних принципів і методів ведення бухгалтерського та податкового обліку, що відображаються в обліковій політиці вашої організації для цілей бухгалтерського і податкового обліку;
  • розробку інструкції щодо документального оформлення всіх ділянок бухгалтерського і податкового обліку відповідно до законодавства;
  • вдосконалення структури бухгалтерської служби на підприємстві, розробку регламентів діяльності працівників бухгалтерської служби;
  • аналіз, формалізацію, організацію, оптимізацію системи документообігу на підприємстві, включаючи розробку додаткових регістрів бухгалтерського обліку;
  • оптимальну, з точки зору трудовитрат, організацію бухгалтерського обліку шляхом його автоматизації.

 

Ми надаємо послуги з бухгалтерського супроводу та обслуговування підприємств, неприбуткових організацій та представництв нерезидентів. Послуги з ведення бухгалтерського обліку та бухгалтерського супроводу можуть надаватися як на постійній основі, так і разово.

 

Скориставшись послугами нашої аудиторської фірми з ведення бухгалтерського обліку, ви можете бути впевнені у своєчасній і повній здачі всіх форм бухгалтерської та податкової звітності, фонди, органи статистики, інші установи.

 

В комплекс послуг з бухгалтерського супроводу та обслуговування входять наступні види послуг:

  • перевірка наявності, правильності оформлення і відповідності первинних облікових і податкових документів вимогам законодавства;
  • формування первинних облікових і податкових документів;
  • нарахування податків, інших обов'язкових платежів;
  • ведення аналітичного і синтетичного обліку всіх або окремих ділянок обліку;
  • складання реєстрів бухгалтерського та податкового обліку;
  • оформлення банківських і касових операцій, кадрових документів;
  • розробка типових договорів оформлення відносин з клієнтами;
  • створення всіх форм бухгалтерської та податкової звітності.

 

Відновлення бухгалтерського обліку

Мета повного або часткового (за ділянками) відновлення бухгалтерського обліку - приведення в порядок всіх документів підприємства відповідно до вимог законодавства. Для мінімізації небажаних фінансових наслідків, пов'язаних з порушенням законодавства у минулі періоди часу, процедура відновлення бухгалтерського та податкового обліку може супроводжуватися подачею уточнених податкових декларацій, виправлених форм бухгалтерської звітності.

 

Бухгалтерські консультації

Бухгалтерські консультації як один з видів пропонованих нами послуг з бухгалтерського супроводу та обслуговування організацій - невід'ємна частина процесу ведення бухгалтерського обліку кожного підприємства.

Професійні консультації з бухгалтерського обліку дозволять в найкоротші терміни вирішити всі ваші проблеми і відповісти на будь-які питання, що виникають у вас у процесі фінансово-господарської діяльності. Надання бухгалтерських консультацій може здійснюватися на постійній (абонементній) основі або в разовому порядку (в міру необхідності).

 

З липня поточного року консультанти К.А.С груп часто стикаються з ситуацією отримання колишніми власниками об'єктів нерухомого майна - громадянами України повідомлень-рішень з боку фіскальної служби. Йдеться про податок на нерухомість за раніше переоформленим квартирам, будівлям, спорудам на користь іноземних компаній.

Так, юридичні особи-нерезиденти, які володіють нерухомістю, однак не ведуть господарської діяльності на Україні і не мають зареєстрованого представництва, зобов'язані стати на податковий облік за місцем знаходження нерухомих об'єктів права власності, в термін до 20 лютого кожного року подавати декларації з податку, своєчасно його оплачувати.

Невиконання цієї вимоги призвело до масової розсилки повідомлень-рішень по колишнім власникам, що призводить до необхідності додаткових процедур оскарження актів податкової, як наслідок - додаткових витрат.

Ще раз нагадуємо про актуальність своєчасної постановки на облік, подання декларації. При необхідності представництва інтересів іноземних компаній на території України - про умови співпраці в АК "ПРАЙМ", тел.: + 38 (044) 230 21 67; 502 82 28 http://www.law-prime.com.ua/blog/nalog-na-nedvizhimost

 

Facebook

всi новини