Ми проводимо обов’язковий аудит для щорічного підтвердження фінансової звітності підприємств:
– публічні акціонерні товариства; фінансові небанківські установи (професійні учасники фондового ринку; кредитні спілки, ломбарди, страхові компанії і т.д .);
– емітенти цінних паперів (акцій, облігацій, сертифікатів і т.д.);
– підприємства, які становлять суспільний інтерес.
Ці учасники ринку зобов’язані не пізніше 30 квітня кожного року оприлюднювати річну фінансову звітність разом з аудиторським висновком.
Наша компанія проводить тематичний ініціативний аудит у найширшому спектрі.
Його основні об’єкти: повнота і достовірність податкової звітності, повнота відображення і достовірність господарських операцій, структура витрат підприємства, дебіторська і кредиторська заборгованість, валютні операції, розрахунки по заробітній платі, правильність ведення бухгалтерського обліку.
Такий аудит проводиться з ініціативи власників (акціонерів), керівництва підприємств з метою виявлення помилок в обліку і звітності, в результаті чого Замовник отримає розуміння про стан справ на підприємстві; це дасть можливість своєчасно виявити і усунути недоліки і створити резерви для підвищення ефективної роботи підприємства.
Крім класичного аудиту, ми надаємо супутні аудиторські послуги:
Трансформація фінансової звітності
Наші аудитори проводять трансформацію фінансової звітності, складеної відповідно до національних стандартів бухгалтерського обліку в звітність, підготовлену відповідно до міжнародних стандартів МСФО (IFRS). Така звітність може бути представлена клієнтові, в тому числі, англійською мовою.
Контроль за трансферним ціноутворенням (ТЦУ)
Підприємства, річний дохід яких перевищує 150 мільйонів гривень і обсяг контрольованих операцій перевищує 10 мільйонів гривень (по кожному контрагенту), якщо їхні контрагенти відносяться до пов’язаних осіб, або відбуваються з юрисдикції з низьким рівнем податкового навантаження, повинні щорічно складати Звіт про контрольовані операції за підсумками року і надавати його в Державну фіскальну службу України до 1 травня кожного року. Ми пропонуємо співпрацю в професійній підготовці нашими аудиторами:
– Звіту про контрольовані операції за попередній рік, додатків до нього (відомостей про особу, що приймає участь в контрольованих операціях, відомостей про контрольовані операції, інформації про пов’язаних осіб);
– Пакета відповідної документації по ТЦУ.
– Консультаційну і роз’яснювальну роботу з співробітниками компаній з метою попередження включення господарських операцій під контроль ТЦУ.
– Коригування раніше поданого звіту, його захист в суді.
– Аудиторський висновок про відсутність необхідності складання та подання.
Аудит і податкова адвокатура
З 2019 року практично введена монополія адвокатів на представництво в судах всіх інстанцій, у тому числі і в судових провадженнях, пов’язаних з оскарженням дій податкових органів. Адвокати ж не завжди мають необхідну підготовку в питаннях оподаткування та бухгалтерського обліку. Перевага нашої компанії в тому, що в подібних процесах (перш за все, в судових засіданнях) ми задіюємо робочу групу в складі аудитора і адвоката. Така група апріорі має перевагу над представником податкового органу.
Аудитор не тільки може висловлювати свою професійну думку з питань, які стосуються предмета позову податкових органів, а й складати (за запитом відповідача – свого клієнта) аудиторські висновки. За рішенням суду такі висновки можуть долучатися до справи як доказ. У разі необхідності, у процесі ми можемо також задіяти нашого судового експерта в галузі судової економічної експертизи.
Бухгалтерський облік і аутсорсинг
Організація обліку
Постановка (організація) бухгалтерського обліку на підприємстві нашими фахівцями включає в себе:
– детальне вивчення специфіки діяльності підприємства в момент організації (консультація бухгалтера), аналіз належних до сплати податків, їхню кількісну оцінку;
– бухгалтерський супровід, розробку основних принципів і методів ведення податкового обліку, відображених в обліковій політиці підприємства для цілей бухгалтерського і податкового обліку;
– розробку пропозицій щодо оптимізації структури бухгалтерської служби на підприємстві, розробку регламентів діяльності працівників бухгалтерської служби;
– розробку підсумкової Інструкції щодо документального оформлення всіх ділянок бухгалтерського і податкового обліку відповідно до законодавства.
Бухгалтерські консультації
Професійні консультації з бухгалтерського обліку нашими аудиторами дозволяють в найкоротші терміни вирішити багато проблем і відповісти на багато питань, що виникають у клієнтів (в основному у їхніх бухгалтерів) в процесі фінансово-господарської діяльності. Як правило, вони стосуються правильності відображення господарських операцій в бухгалтерському обліку. Надання цих послуг може здійснюватися на постійній (абонементній) основі або разово.
Відновлення бухгалтерського обліку й звітності
Мета повного або часткового (ділянками) відновлення бухгалтерського обліку – приведення до ладу всіх документів підприємства відповідно до вимог законодавства. Для мінімізації небажаних фінансових наслідків, пов’язаних з порушенням законодавства у минулі періоди часу, процедура відновлення бухгалтерського і податкового обліку може супроводжуватися подачею уточнених податкових декларацій, виправлених форм бухгалтерської звітності. Як правило, така робота проводиться нашими бухгалтерами або аудиторами спільно з бухгалтером клієнта на території його підприємства.
Бухгалтерський аутсорсинг
Аутсорсинг бізнес-процесів – один із засобів бухгалтерського забезпечення діяльності підприємства, що передбачає винесення функцій, пов’язаних з організацією та веденням бухгалтерського обліку на підприємстві, за межі компанії, передачу їх для виконання професійного бухгалтеру. Переваги бухгалтерського аутсорсингу для клієнта:
– Гарантована надійність роботи з досвідченою аудиторською фірмою і застраховані ризики, а також можливість використовувати штат висококваліфікованих працівників бухгалтерського аутсорсингу на постійній основі в режимі он-лайн;
– Економія на витратах в цілому і відсутність необхідності утримувати штат бухгалтерів, економія на їхній заробітній платі, їхніх податках, економія на офісних площах;
– Можливість залучення, в разі необхідності, не тільки бухгалтерів аудиторської фірми, а й інших її співробітників: аудиторів, юристів, адвокатів, екпертів-оцінювачів, перекладачів.