Гонконг запроваджує цифрові сертифікати статусу резидента для цілей оподаткування

опубліковано: 14.11.2025

Департамент внутрішніх доходів Гонконгу оголосив, що з 10 листопада 2025 року почне видавати цифрові сертифікати статусу резидента.

Сертифікат статусу резидента – це документ, який видається Департаментом внутрішніх доходів резиденту Гонконгу, якому потрібне підтвердження статусу резидента для отримання податкових пільг за угодою про уникнення подвійного оподаткування з материковим Китаєм.

На отримання сертифіката статусу резидента можуть подати заявку такі особи:

• Фізична особа, яка зазвичай проживає в Гонконзі;

• Фізична особа, яка перебуває в Гонконзі більше 180 днів протягом податкового року або більше 300 днів протягом двох послідовних податкових років, один з яких є відповідним податковим роком;

• Компанія/партнерство/траст/об’єднання осіб, зареєстровані або створені в Гонконзі;

• Компанія/партнерство/траст/об’єднання осіб, зареєстровані або створені за межами Гонконгу, але які управляються або контролюються в Гонконзі;

• Компанія, що здійснила редоміциляцію.

У випадку застосування угод про уникнення подвійного оподаткування з іншими юрисдикціями, Департамент внутрішніх доходів видасть ці сертифікати у паперовому вигляді поштою після набрання чинності відповідної угоди про подвійне оподаткування між Гонконгом та іншою юрисдикцією.

Заявку на отримання цифрового сертифіката статусу резидента необхідно подати через обліковий запис Порталу платників корпоративних податків (Business Tax Portal) Гонконгу, і сертифікат буде надіслано у форматі PDF на відповідний обліковий запис користувача. Ті, хто бажає отримати сертифікат особисто, повинні зробити письмовий запит одночасно з поданням відповідної заяви та необхідних документів.

 

Оголошення

Будьте в курсі свіжих новин та подій!



    Зателефонувати Відпривити Email